Search:

Type: Posts; User: Strangelove; Keyword(s):

Page 1 of 12 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Replies
    427
    Views
    49,063

    What a bummer! Sorry to hear. Sent from my...

    What a bummer! Sorry to hear.

    Sent from my SM-G960F using Tapatalk
  2. Replies
    120
    Views
    16,513

    Love this, Ed. Great to see you giving it a...

    Love this, Ed.

    Great to see you giving it a good run!

    Sent from my SM-G960F using Tapatalk
  3. Replies
    2
    Views
    537

    Haha yeah they're pretty sketchy! I found one at...

    Haha yeah they're pretty sketchy! I found one at a wrecker.

    Sent from my SM-G960F using Tapatalk
  4. Replies
    2
    Views
    537

    WTB B5 factory jack

    Car fell off my jack today and bent it up pretty bad. Anyone got a b5 jack they can sell me?

    I'm in Adelaide at the moment but will be in Melbourne after Christmas.

    Cheers,
    Drewe

    Sent...
  5. Replies
    27
    Views
    4,239

    What's the intercooler and piping? Does it fit...

    What's the intercooler and piping?
    Does it fit behind OEM bumper and retain foglights?

    Sent from my SM-G960F using Tapatalk
  6. Replies
    25
    Views
    3,303

    Yeah +1 on clearing your inbox mate.

    Yeah +1 on clearing your inbox mate.
  7. Replies
    38
    Views
    5,410

    Keen on the gearbox, diff and drive shaft. ...

    Keen on the gearbox, diff and drive shaft.

    Sent from my SM-G960F using Tapatalk
  8. Replies
    25
    Views
    3,303

    Already on it, buddy! Thanks for the heads up. ...

    Already on it, buddy! Thanks for the heads up.

    Sent from my SM-G960F using Tapatalk
  9. You after the gearbox and diff? (That's really...

    You after the gearbox and diff? (That's really all i want) don't want to have a bidding war if we want different bits...


    Sent from my SM-G960F using Tapatalk
  10. Haha let the inflation begin! You're after the...

    Haha let the inflation begin!

    You're after the whole car I'm guessing?

    Sent from my SM-G960F using Tapatalk
  11. That's a damn good offer mate! You got the same...

    That's a damn good offer mate!
    You got the same number still?

    Sent from my SM-G960F using Tapatalk
  12. Oh nice! Only problem is I don't have space to...

    Oh nice! Only problem is I don't have space to break an S4... need to try sweet talk someone into letting me use their space.

    Sent from my SM-G960F using Tapatalk
  13. If the transmission bits are in decent condition...

    If the transmission bits are in decent condition I'd happily part with a couple K for it... I guess we play the waiting game.
    Where are you located?

    Sent from my SM-G960F using Tapatalk
  14. If you buy a parts car I'll buy the transmission,...

    If you buy a parts car I'll buy the transmission, prop shaft, diff and rear brakes from it... might help you recoup some cost?

    Sent from my SM-G960F using Tapatalk
  15. Replies
    120
    Views
    16,513

    So much hate for building a b5! I still think...

    So much hate for building a b5!

    I still think its awesome and love my "slow and boring" b5.

    Make the car you want, Ed. And hopefully a few people don't stop you sharing it with the rest of us....
  16. Replies
    120
    Views
    16,513

    Yeah awesome, can't wait to watch this happen! ...

    Yeah awesome, can't wait to watch this happen!

    Sent from my E5823 using Tapatalk
  17. Replies
    40
    Views
    13,008

    Beautiful car! Well done. Sent from my E5823...

    Beautiful car! Well done.

    Sent from my E5823 using Tapatalk
  18. Replies
    443
    Views
    67,443

    Gotta be happy with that! Sent from my E5823...

    Gotta be happy with that!

    Sent from my E5823 using Tapatalk
  19. Replies
    5
    Views
    944

    Nar dbc cars have immobiliser too. [emoji106] ...

    Nar dbc cars have immobiliser too. [emoji106]

    Sent from my E5823 using Tapatalk
  20. Replies
    20
    Views
    3,246

    Not sure they exist in AUS... I have a 2001 build...

    Not sure they exist in AUS... I have a 2001 build b5 and it's dbc.

    Sent from my E5823 using Tapatalk
  21. Replies
    2
    Views
    998

    If it hasn't been done then you should do timing...

    If it hasn't been done then you should do timing belt, thermostat and waterpump.(do the ACC belts while you're there too) That could end your day quickly.

    Oil cooler is run by the radiator so...
  22. Replies
    10
    Views
    2,681

    Changing the instrument cluster is tough as it's...

    Changing the instrument cluster is tough as it's got your immobiliser in it. (this is paired to your main ecu and keys) it's a complex job I believe.

    First step might be seeing if your speed...
  23. Replies
    27
    Views
    8,207

    Yeah ok, i know the lobas are popular too. With...

    Yeah ok, i know the lobas are popular too. With the v6 you'll be able to get turbos spinning fairly quickly.

    Have you looked into the single turbo option? You'll loose some transient response...
  24. Replies
    27
    Views
    8,207

    Wow, that's a lot of work to not change turbos....

    Wow, that's a lot of work to not change turbos. Are you planning to put some KMs on the motor for break in and then look at options or do you have a plan?

    Welcome to the site! Nice to see a good...
  25. Replies
    19
    Views
    2,928

    It's part of the upgrade to 2.0 coils. You need...

    It's part of the upgrade to 2.0 coils. You need the ICM when you run stock coils.

    I did mine with the 034 kit, my kit came looking good and worked easily. Im sure you could find a heap of info on...
Results 1 to 25 of 300
Page 1 of 12 1 2 3 4